Sunday, March 13, 2011

Hari ini bermula dengan penuh kegembiraan diselit dengan ketegangan dan diakhiri dengan kesedihan yang amat sangat. Aku tak tahu kenapa tapi bila kau jawab pertanyaan aku tu terus emosi aku terganggu. Since you didn't know whom was I talking about in the previous post, it's about you, yes YOU! Tak perlu aku sebut nama di sini. Today is a day full of disapointment but just by seeing your mountains of smile, it makes me happy. Aku tak tahu apa nak buat sekarang ni. Sama ada nak terus terang dengan kau atau terus berdiam diri. Macam yang aku dah cakapkan sebelum ni, hari ni sepatutnya aku nak bagitahu kau semua yang aku pendam. Kau terima tak terima, belakang cerita. It supposed to be a winning day for me but it turns out bad. Aku tak salahkan kau tapi aku salahkan diri sendiri. Suka sangat nak pendam perasaan, sampai satu masa, aku sendiri yang kecewa. I wish there is someone who can tell me what can I do next. Kthxbai.

P.S You look cute when you cry :p

No comments:

Post a Comment