Saturday, March 12, 2011

Cuti? Masa last day tu yelah terpekik terlolong sebab last day sekolah, then cuti seminggu tapi hari pertama percutian ni aku dah rasa bosan. Macam tak ada benda nak buat cuti ni. Seems like I'll waste my time with Facebook-ing, watching TV, trolling people etc. and there's a lot of homeworks given to be done. Aktiviti tak senonoh aku dah semakin berkurangan dan ingatan aku semakin kuat. Oh ya, exam kali ni ada peningkatan walaupun Physic aku menurun dengan mendadak tapi kali ni aku rasa boleh dapat lebih kurang 5 A.

Sekarang aku nak cakap pasal dia. Malam tadi kawan aku cerita pasal kau walaupun dia tak berapa kenal kau tapi dia ada suruh aku jangan dekat/rapat lagi dengan kau. Aku tak tahu kenapa but I've some bad instinct yang kau mungkin bukan seperti yang aku sangkakan. Sekarang ni pun aku rasa kau dah macam taknak layan aku. Okay fine. Esok hari ahad. Hari yang sepatutnya aku cerita dekat kau segala isi hati aku tapi entahlah. Aku rasa aku tak akan luahkan sebab aku rasa takut sangat sekarang ni. Aku takut kau tak terima apa yang aku nak sampaikan. Nak buat macam mana, mungkin kau sedang menunggu orang yang lebih baik dari aku. Takpe, aku tak kisah. Aku dah selalu dan dah biasa hidup macam ni. Esok kalau aku keluar pun maybe keluar sorang.

P.S Kalau kau baca post ni, kau patut tahu yang aku ada hati kat kau.

Kthxbai.

2 comments:

  1. Ohhhhhhhhhh, siapakah gerangan gadis itu?

    ReplyDelete
  2. tak perlulah aku sebut nama dia adah. dia tahu siapa dia. hmmm :|

    ReplyDelete