Friday, January 6, 2012

Apa yang aku impikan? Aku mengimpikan untuk hidup bebas. Campaklah aku kat mana-mana sekalipun dalam dunia ni tapi yang penting kamera, phone dan komputer mesti ada dengan aku. Aku macam tak kisah apa aku nak jadi bila dah besar nanti. Aku terlalu berserah kepada takdir. Kat mana yang ada rezeki untuk aku, kat situ ada aku. Aku nak masa depan aku jadi kejutan untuk aku. Segala perjalanan hidupku telah dirancang oleh-Nya. Aku hanya mampu berdoa, berusaha dan tawakkal kepada Allah SWT. Aku yakin dan pasti apa yang sedang menunggu untuk aku pada masa hadapan adalah yang terbaik untuk aku. Aku bukan orang yang nak mengejar harta kekayaan. Cukup bagi aku kalau aku dapat menampung kehidupan aku dan juga kehidupan keluarga aku kelak.

P/s ; Dah ramai sangat orang tanya aku apa aku nak jadi bila dah besar nanti, jadi ini jawapan aku kepada anda semua.

No comments:

Post a Comment