Sunday, May 22, 2011

"Bila nak belajar ni Wi? Dari tadi asyik komputer je". Aku hanya mengeluarkan bunyi berdecit tanpa memandang. Jauh di sudut hati aku, aku inginkan pertolongan dari dia tapi apakan daya. Aku tak suka tengok dia susah sebab aku dah bagi banyak susah kat dia.

Bila setiap kali tiba musim peperiksaan, semua orang gelabah macam dunia nak kiamat tapi aku tak. Aku cuma duduk dan baca apa yang patut walaupun apa yang aku baca tu tak masuk. Aku tipu diri sendiri. Aku anggap peperiksaan tak penting. Kesedaran masih belum ada walaupun dah banyak masa yang aku buang sekarang ni.

Ya, aku sedang berharap agar aku boleh kembali ke masa lalu. Takyah lama sangat, kalau aku boleh ulang balik tahun ni pun aku dah cukup bersyukur dan sangat bertuah. Akan aku cuba perbaiki semuanya, Insyaallah.

No comments:

Post a Comment