Monday, February 28, 2011

Esok exam Addmath, BM and Chemistry. Aku tak boleh nak fokus langsung study tiga-tiga subjek ni hari ni. Aku pun tak tahu kenapa. Addmath yang pada mulanya aku faham boleh jadi tak faham. Aku tak ingat apa-apa langsung pasal formula-formula dia apa semua. Ni semua disebabkan aktiviti yang aku selalu buat tu. Hmmm, God is paying back all of my sins. Aku risau cikgu-cikgu semua akan kecewa dengan result aku nanti. Walaupun ini setakat ujian tapi still aku nak buat yang terbaik tapi apakan daya.

Now for the good news, aku dah jumpa someone yang boleh berikan aku semangat supaya terus berjuang untuk SPM. Tolong, jangan kecewakan aku. Ya, aku sukakan kau tapi sekarang bukan masanya untuk aku bagitahu semua tu.

Fuck, aku dah jadi Mat Bunga sekarang ni -,-

No comments:

Post a Comment